Jäsenpalvelu on suljettu viikon 31

Jäsenyyttä on mahdollisuus hoitaa kaikkina aikoina sähköisten kanavien avulla.
4.7.2024 11:18

KthLiiton toimisto on suljettu viikon 31 eli 29.7.-2.8.2024. Tuona aikana jäsenpalveluun saapuviin viesteihin, mukaan lukien lomaosakevaraukset, ei näin ollen vastata.

Jäsenpalvelu palvelee taas normaalisti viikosta 32 eteenpäin eli puhelimitse ma klo 10–14 ja ti-ke klo 10–12 sekä sähköpostiosoitteella jasenpalvelu@kthliito.fi.

Jäsenhakemuksia voi tehdä kaikkina aikoina sähköisellä liittymislomakkeella(siirryt toiseen palveluun).

KthLiiton verkkosivuilla ja kirjautumisen takana olevilla jäsensivuilla on tietoa jäsenyyteen ja jäsenetuihin liittyen sekä sieltä on luettavissa ajankohtaiset edunvalvonta-asiat.

Omaan jäsenyyteen liittyviä asioita voi hoitaa Tilta-palvelussa(siirryt toiseen palveluun). Tiltassa on mahdollisuus tehdä ilmoituksia omaan jäsenyyteen liittyen, kuten perhe- tai muulle vapaalle jäämisestä.

Liiton toimistoon ei välity tietoa jäsenten eläköitymisestä työnantajilta. Jäsenten tulee siten ilmoittaa asiasta sähköpostitse jasenpalvelu@kthliitto.fi. Viestiin tulee kirjoittaa oman nimen ja syntymäajan lisäksi eläkkeelle siirtymisen päivämäärä sekä tieto halukkuudesta jatkaa liiton jäsenenä.