Alueyhdistykset

KthLiitolla on 15 alueyhdistystä ympäri Suomen.

Alueyhdistykset järjestävät syys-joulukuussa vuosikokouksen, johon on osallistumisoikeus jokaisella alueen jäsenellä. Vuosikokouksessa valitaan alueelle toimikunta, joka vastaa alueen toiminnan järjestämisestä. Vuosittain toimikunta järjestää 1-3 tilaisuutta.

Alueyhdistykset järjestävät erilaisia tiedotus-, koulutus ja vapaa-ajan tilaisuuksia. Tilaisuuksissa keskustellaan mm. liiton ja Kelan ajankohtaisista asioista tai järjestetään yhdistystoimintaan ja työelämään liittyvää koulutusta. Usein tilaisuuksiin liittyy myös rennompi osuus, joka voi olla esim. konsertti, teatteri, urheilutapahtuma jne. Ajoittain tapahtumia järjestetään mm. risteilyjen merkeissä tai naapurimaihin kohdistuen.

Voit kysyä oman alueesi tapahtumista alueyhdistyksesi puheenjohtajalta ja varmistaa, että olet alueyhdistyksen postituslistalla.

Jos haluat mukaan toiminnan suunnitteluun ja toimikuntaan, ilmoita tähän halukkuutesi vuosikokouksessa.

Lähde mukaan kivaan porukkaan ja toimintaan!