Esihenkilöiden keskeiset palkkausasiat ja palkkausoppaan muutoskorjaukset

Ajankohta: 5.6.2024 klo 16.30–17.30

Paikka: Teams-tilaisuus

Ilmoittautumiset: 3.6. mennessä, jarkko.malinen@kela.fi

Tervetuloa keskustelemaan esihenkilöiden palkkatasosta!

Tilaisuudessa puhutaan erityisesti D1:n suhteesta D2-luokkaan ja millä perustein luokka valitaan. Keskustelua käydään yhdessä KthLiiton puheenjohtaja Tuija Sarlinin ja Kelan pääluottamusmies Tuula Hällfors-Laaksosen kanssa. Tämä on siis oiva tilaisuus antaa heille evästyksiä keskusteluihin työnantajan edustajien kanssa.

Esihenkilöverkosto on myös mahdollisuus antaa toiveita tai ehdotuksia palkkausjärjestelmäoppaan teksteihin. Erityisesti esihenkilötyön esimerkkejä erikois- ja erityistason sekä työnantajatehtävistä kaivattaisiin näkökulmia.

Ilmoittaudu siis 3.6. mennessä esihenkilötoimikunnan puheenjohtaja Jarkko Maliselle, jarkko.malinen@kela.fi

Lämpimästä tervetuloa vaikuttamaan!

Lähde esihenkilöiden matkassa Riikaan

Tule mukaan yhteiselle esihenkilöiden matkalle Riikaan Latviaan virkistäytymään, verkostoitumaan sekä viettämään mukavaa matkaa ja aikaa yhdessä!

Matkalle lähdetään Helsingistä lauantaina 27.4. ja palataan takaisin maanantaina 29.4.2024.

Mukana matkalla KthLiiton puheenjohtaja Tuija Sarlin ja pääluottamusmies Tuula Hällfors-Laaksonen.

Mukaan mahtuu 25 ensimmäistä ilmoittautunutta. Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 10.1. ja päättyy torstaina 25.1.2024

Sitovat ilmoittautumiset sähköpostilla ehton puheenjohtajalle: jarkko.malinen@kela.fi

Lisätiedot matkasta, ilmoittautumisesta sekä matkan kustannuksista saat esihenkilötoimikunnalta, jarkko.malinen@kela.fi

Tervetuloa mukaan!