Nuorisotoiminta

KthLiiton nuorisotoiminta on tarkoitettu kaikille alle 40-vuotiaille jäsenille. Nuorisotoimikunnan 6-8 jäsentä valitaan aina 2 vuodeksi kerrallaan kevätpäivillä. Toimikunta järjestää kaksipäiväiset kevätpäivät ja syksyllä koulutuspäivän sekä tiedottaa ajankohtaisista asioista. Lisäksi nuorisotoimikunta ottaa kantaa ja tekee esityksiä liitolle erityisesti nuoria koskevista asioista. Jos haluat tietää toiminnasta enemmän, ota yhteyttä nuorisotoimikunnan jäseniin.

KthLiiton nuoret Facebookissa

Facebookista löytyy KthLiiton Nuorten oma suljettu ryhmä. Ryhmään pääset liittymään tästä(avautuu uuteen ikkunaan, siirryt toiseen palveluun). Ryhmän kautta saat samat ajankohtaistiedotteet kuin sähköpostitse, sekä pääset katsomaan kuvia tapahtumista, osallistumaan keskusteluihin ja verkostoitumaan muiden jäsenten kanssa. Ryhmän sisältö näkyy vain ryhmän jäsenille. Jos et löydä sitä Facebookista, ilmoita asiasta Aki Ikoselle sähköpostilla (etunimi.sukunimi (at) kela.fi) tai Skypen kautta.

Tiedäthän, että voit myös suositella kavereita KthLiiton ryhmään?