Kesäduunari-info aukeaa jälleen toukoukuussa

Palkansaajakeskusjärjestöt tarjoavat maksuttoman puhelinpalvelun.
25.4.2024 01:29

Maksuton kesäduunari-info palvelee jälleen touko-elokuussa 2024. Infosta voi kysyä neuvoa sekä ohjeita työelämäkysymyksiin liittyen. Käytettävissä on myös Kesäduunarin muistilista sekä Usein kysytyt kysymykset.

Tutustu Kesäduunari-infon aineistoon tästä: Kesäduunari-info(avautuu uuteen ikkunaan, siirryt toiseen palveluun)

Kelalaisten apuna on aina myös KthLiitto, jonka edustajina työpaikoilla toimivat yt-valtuutetut. He neuvovat mielellään niin työehtosopimukseen, työpaikkaan kuin jäsenyyteenkin liittyvissä asioissa.

Kesäduunari-infon puhelinnumeroon 0800 179 279 on mahdollista soittaa arkisin klo 9-15 tai laittaa kysymyksiä WhatsAppilla numeroon 040 747 1571.

KthLiiton jäseneksi voi liittyä täyttämällä jäsenhakemuksen tästä: Liity jäseneksi

Kesäduunari-infon tarjoavat suomalaisia ammattiliittoja edustavat palkansaajien keskusjärjestöt STTK(siirryt toiseen palveluun), SAK ja Akava.