Virpi Smura on asiantuntijatoimikunnan uusi puheenjohtaja

KthLiiton asiantuntiatoimikunta on valittu kaudelle 2024–2025.
27.5.2024 01:11

KthLiiton uusi asiantuntijatoimikunta (asto) piti järjestäytymiskokouksensa 23.4.2024. Toimikunta valitsi keskuudestaan puheenjohtajakseen lieksalaisen Virpi Smuran ja varapuheenjohtajaksi joensuulaisen Satu Pitkon. Toimikunnan sihteeriksi valittiin Henriikka Kukkula Pirkkalasta.

Virpi Smura kiittää toimikunnalta ja asiantuntijaverkostolta saamastaan luottamuksesta.

– Olen innossani saadessani johtaa asiantuntijatoimikuntaa alkaneella kaudella. Toiminta on lähtenyt hyvin käyntiin ja olemme iloisia saamastamme palautteesta sen suhteen. Toivonkin, että minuun ja muihin asiantuntijatoimikunnan jäseniin oltaisiin matalalla kynnyksellä yhteydessä kaikista ideoista ja toiveista, mitä asiantuntijatoimintaan on, Virpi Smura sanoo.

Koko asiantuntijatoimikunnan kokoonpano on luettavissa asiantuntijoiden sivustolta.

Asiantuntijatoimikunnan puheenjohtajat Virpi Smura (vas.) ja Satu Pitko